Ny merkevarestrategi for VisitOSLO

Ny merkevarestrategi for VisitOSLO

2016-10-04

VisitOSLO inviterte hele byens reiselivsbransje til lansering av ny merkevarestrategi på Astrup Fearnley Museet.

Ny merkevarestrategi for VisitOSLO

Kjærlighetsforholdet mellom Brandlab og VisitOSLO går flere år tilbake, og dette var andre gangen på tre år vi sto i kulissene når Oslos modigste organisasjon lanserte ny merkevarestrategi for en begeistret forsamling. Det er morsomt å få jobbe med en gjeng som er så full av guts. VisitOSLO drar på og tar ut det fulle potensialet i alle prosjekter og idéer vi jobber frem sammen på Brandlab-loftet i Hegdehaugsveien.
 
I den nye merkevarestrategien har VisitOSLO lagt en plan for hvordan de kan bidra til å gjøre byen enda mer attraktiv for de besøkende, og hvordan de skal gjøre det sammen med de som bor i og lever av Oslo.
 
Administrerende direktør Bente Holm lanserte også flere vågale prosjekter som skal bidra til at Oslo når sitt nye mål – nemlig å bli ”The world’s favourite compact stage” ved å løfte frem alle de mulighetene som finnes i den ganske lille storbyen Oslo. Vi gleder oss til å være med og bidra til å sette disse planene ut i live!
 
Alt for Oslo!

Ny merkevarestrategi for VisitOSLO